LinkedIn fotograaf

 

gelijkenis vertoont met het voorwerp of de vorm, terwijl de trekken van de persoon worden onthouden, kan worden gebruikt als een symbolische voorstelling in kunst en design. Portretten zijn gebruikelijk in het dagelijks leven, maar worden ook in de grote kunst gebruikt.

” portretten ” eigenlijk het probleem van herinnering en visie in een representatieve vorm oplossen. Portretten zijn dynamische en veelzijdige visuele voorstellingen die de populistische principes, historische banden en thema’s van een persoon in ere houden.

“Portretten” verbinden het expressieve potentieel van een persoon aan de visuele presentatie, door een duidelijk gezichtspunt te bieden waar de camera naar kan kijken. Bijzonder iconisch zijn de foto’s van beroemde filmsterren.

Poëzie en schilderijen worden gemaakt door de principes van compositie toe te passen op de schilderkunst. Traditionele conventies van schilderkunst zoals landschap en portret vereisen vele elementen, van licht tot kleur, maar fotografie voegt daar een unieke kwaliteit aan toe van het vastleggen van emotie en stemming van een object op afstand. Als zodanig bevredigen portretten zowel het oog van de kijker als een soort belichaming van de man, de vrouw of het kind dat wordt bewonderd.

De term “portret” komt van het oud-Franse woord “poses particulier”, dat “vorige [ving] foto” betekent. De oude term was “les portraits,” van de fils portraits in de oude tijd. Fils zijn ezelsportretten met een reeks witte, grijze of blauwe lijnen over het lichaam van de geportretteerde. Het is belangrijk op te merken dat de fotograaf binnen de lijnen van het onderwerp of object moet blijven.

Een revolutie in de portretfotografiebrug bood de allereerste portretten waarbij gebruik werd gemaakt van een flitser. Deze werd eind jaren 1890 dooruresiki in Frankrijk vervaardigd. Portretfotografie kwam met meer praktische overwegingen dan esthetische, en zou vandaag de dag niet meer hebben gekund.

usters bieden gewoonlijk een reeks foto’s aan, niet één enkele stilstaande foto. De fotograaf moet zowel de behoeften van het onderwerp als het gewenste effect begrijpen. Het is niet gemakkelijk om de essentie van een persoon in een foto te distilleren. Toch is het mogelijk.

De geschiedenis van de fotografie bewijst dat formele portretten naast klokken bedoeld waren om naar te kijken. Portretkunst was bedoeld om door de lezer te worden bekeken. Hetzelfde geldt voor portretfotografie. De persoon gaat zitten, ontspant zich, en kijkt in de lens in de hoop op een portret.

De boilerplate traditie

Digitale fotografiebrug brengt de digitale revolutie naar de praktijk van de portretfotografie. De digitale technologie die tegenwoordig voor portretfotografie wordt gebruikt, is voortgekomen uit het werk van stereopticoncamera’s die tijdens de Tweede Wereldoorlog in gebruik waren.

Stereopticon-camera’s waren zo gemaakt dat ze bestand waren tegen de grote schade die tijdens de oorlog werd aangericht. De lampen die de stereokijkers van stroom voorzagen, waren beschadigd, waardoor de beelden niet konden worden vergroot of verkleind. Na de oorlog werden enkele van de originele stereopticoncamera’s gerestaureerd en opnieuw gebruikt, zodat het voor iemand praktisch werd om de gerestaureerde eenheden te kopen.

De lampen in de stereopticon camera’s werden onbetrouwbaar bij blootstelling aan batterijen. Toch stond de technologie voor de foto’s die ze nam.

Mystieke fotografische technologie

Met het gebruik van natuurlijkemmPHYTO technologie, is Myntique uitgegroeid tot het meest gewilde merk in de industrie. Myntique’s creatief directeur, ensing.com, Jaren geleden, is deze hand-held camera echt geëvolueerd uit de wereld van de wetenschap-en dat is een zeer lange tijd.

PHYTO werkt met een concept dat verschilt van de technologie die door wetenschappers in het laboratorium wordt gebruikt. Het is een concept dat gebruik maakt van het fenomeen fotografie zelf.

Dit is een zeer gevoelig en snel mechanisme dat de camera in staat stelt de essentie van een scène recht voor de ogen van de fotograaf vast te leggen. Met deze technologie kunnen gemakkelijk betere foto’s worden gemaakt dan met snellere traditionele technologieën zoals chemische terugwinning, digitale beeldvorming en scanners samen.

Myntique heeft een paar van deze ‘Absolute Kwaliteit’ categorie camera’s.

Kwaliteitsprestaties:De ‘Step up’ E1 van Myntique kan stromen tot 9 beelden per seconde vastleggen voor opnamen bij weinig licht en iets meer dan 5 beelden per seconde voor een normale foto. De E2 versie heeft een iets snellere sluitertijd van 1/800 s en een f2.8 zoomlens, gelijk aan 28mm op een 35 mm camera, maar met een 7-18×50 zoom. Beide camera’s hebben een 3 inch sensor.

De E1 heeft een hogere resolutie, 4,8 megapixels, gelijk aan CCD beeldsensor. De f2.8 zoomlens heeft het equivalent van een 70mm groothoeklens, maar met 50% groter beeldoppervlak. De f2.8 lens is Sony’s equivalent van 35mm tot zoom.

De CCD kan 3 beelden per seconde vastleggen. De kracht van de Sony sensor is de reden dat de CCD een licht rood gekleurd diep-element heeft.

De filmmodus van de Myntique is beperkt tot 2 frames, met slechts ongeveer 40 beschikbare frames.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *